Tag Archives: Gospel Music

Travis Greene – Meet With Travis Greene: Called To Music

video 

God transformed his life supernaturally, from wanting to be in parties, wanting to do things he wasn’t called to, to really wanting to live a life that pleases Him.  Music was a tool, something to escape the  temptation of things around him. It is also very important to include God in music, life, and everything should be about Him.

JONATHAN McREYNOLDS – NO GREY

Uuuh… Yea …
Pray that you listen to  the words of this song

Lord, I’m split in two
Part of me loves the world
And the other loves You
So, what do I do
I wanna be saved
But I got to stay cool, too
And no I’m not a fool
I know eventually I’m gonna have to choose
And, really I don’t wanna lose
My ticket into heaven
And a chance to be used by You

And if it’s God that I’m after
I just can’t serve two masters
And before something happens
I got to turn it all around
Because I know
I can’t just have my cake and eat it too
Cause it’s real easy to stay on the fence and still do you
And it’d be cool if we could love the Lord and still go do our thing
But see it doesn’t work like that
You gotta to be white or black

Hmmm…

Lord, I’ve realized
When it comes to sin
You just don’t compromise
It’s a matter of death and life
Be weak and do wrong
Or be strong and do right
And I don’t wanna keep going to church
Singing all about how much You’re worth
And then continue doing my dirt
Living as if I didn’t care if You’re hurt

Cos if it’s God that I’m after
I just can’t serve two masters
And before something happens
I got to turn it all around
Because I know
I can’t just have my cake and eat it too
Cause it’s real easy to stay on the fence and still do you
And it’d be cool if we could love the Lord and still go do our thing
But see it doesn’t work like that
You gotta to be white or black

Hmmm…

In the world of that is beautiful I know we can really
Get it together

I know that nobody is perfect but still we gatto
Get it together

Cos if you wanna make it to heaven you gatto
Get it together

So Lord please  help me
Get it together

Oh am gonna need you to help
Get it together

Change the way I walk change the way I talk, help me
Get it together

Cos if I wanna win souls for Christ first I gatto
Get it together

oooh… Please…
Get it together

Cos if it’s God that I’m after
I just can’t serve two masters
And before something happens
I got to turn it all around…

Because I know
I can’t just have my cake and eat it too
Cause it’s real easy to stay on the fence and still do you
And it’d be cool if we could love the Lord and still go do our thing
But see it doesn’t work like that
You gotta to be white or black

No it don’t work like that
You gotta be white or black

No it don’t work like that
You gotta be white or black

The title of this song is
No Gray
No shades of gray
No no no…

No it don’t work like that
You gotta be white or black

DreamDawnMusic

JONATHAN MCREYNOLDS FT CHANTAE CANN (MAINTAIN)

Hmmm…
You see me moving all the needed people out my life
And am trying to get these crazy thoughts out of my mind…
Yeah, You gave me all the weapons… but it’s still a fight
So help me maintain
Help me maintain

I don’t wanna live in stress or fear
Cuz its getting crazier… everyday out here
All the love and peace you gave to me… I hold so dear
So help me maintain
Help me maintain

Cuz soon… as… I… walk out the door
I need… You… more… and… more

Hmmm…
See, I realized that sometimes am just not that smart
But I desperately just wanna be where You are…
And compared to a while ago, I’ve gotten far
So help me maintain
Help me maintain

Hmmmm…
Cuz as soon… as… I… walk out the door
I need… You… more… and… more
You… know… what’s… in… the store
I need… You… more… and… more

Hmmm…
I recognize this is a day that You have made
So I walk in love and put a smile… on my face
But in case I run into someone on a different page
Help me maintain
Help me maintain

All my joy, help me maintain
All my peace, help me maintain
My sanity, help me maintain
My smile, Jesus, help me maintain
My Life, help me maintain
My heart, Lord God, help me maintain
Everybody and everything, help me maintain
hmmmm… help me maintain

DreamDawnMusic

SINACH – I KNOW WHO I AM

We are a chosen generation
Called forth to show His excellence
All I require for life, God has given me
And I know who I am

I know who God says I am
What He says I am
Where He says I’m at
I know who I am

I’m walking in power,
I’m walking miracles
I live a life of favor,
‘Cause I know who I am

Oh oh oh, oh oh oh
I know who I am

I am holy, I am righteous oh…
I am so rich, I am beautiful

I’m walking in power,
I’m walking miracles
I live a life of favor,
‘Cause I know who I am

Take a look at me, I’m a wonder
It doesn’t matter what you see now
Can you see His glory?
‘Cause I know who I am

Oh oh oh, oh oh oh
I know who I am

DreamDawnMusic

 

LAUREN DIAGLE – HOW CAN IT BE

I am guilty
Ashamed of what I’ve done, what I’ve become
These hands are dirty
I dare not lift them up to the Holy One

You plead my cause, you right my wrongs
You break my chains, you overcome
You gave your life, to give me mine
You say that I am free
How can it be? Yeah
How can it be? Yeah

I’ve been hiding
Afraid I’ve let you down
[Album version:] Inside I doubt, that you still love me
[Video version:] Inside I doubt, that you could love me
But in your eyes, there’s only grace now

You plead my cause, you right my wrongs
You break my chains, you overcome
You gave your life, to give me mine
You say that I am free
How can it be? Yeah
How can it be? Yeah

Though I fall, you can make me new
From this death, I will rise with you
Oh, the grace reaching out for me, yeah
How can it be, how can it be?

You plead my cause, you right my wrongs
You break my chains, you overcome
You gave your life, to give me mine
You say that I am free, yeah

You plead my cause, you right my wrongs
You break my chains, you overcome
You gave your life, to give me mine
You say that I am free
How can it be? Yeah
How can it be? Yeah

DreamDawnMusic